Väntar och Väntar!

Vi har fortfarande inte fått något svar från veterinären, och nu börjar tålamodet ta slut. Jag vill veta vad det är NU! 
Jag har så många tankar kring det hela, knölarna förändras dagligen, dem blir mindre, dem ploppar upp/försvinner. Så nu vill jag veta vad det är! 

Idag ska jag i alla fall skritta henne, såret har läkt fint så det är inga problem att ha sadeln på nu! 

Igår släppte jag henne i paddocken ihopp om att hon skulle få ut all sin energi men det var inte så mycket hon hade, kan bero på värmen då det var riktig sommarvärme här nere! 
Så det är nog dags att köpa lite flugspray snart och ta fram flughuvan! :D


Kommentarer
Postat av: systeryster

du kanske skulle ta med kameran till stallet så du kan pynta inläggen med lite kort ;)

2012-05-02 @ 15:09:07
URL: http://diddilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0