Mys!

Igår var det stallmöte, och det drog lite ut på tiden eftersom några av stalltjejerna skulle ha lite gympa på gräsmattan (jag, Madde, Josse, Alicia och Marre). Folk måste ha trott att vi var dumma i huvudet. Men det är sånt man gör när man har häst i Molke! 

Efter stallmötet, gick jag och Madde ner till stallet och mockade och fixade hö. Sen hade vi mys med Zola. Jag tycker egentligen att vi människor (inte alla) är för dåliga på att bara vara med hästen/hästarna. Förut kunde jag sitta i hagen eller ligga i gräset och bara njuta! 
Så igår myste vi som sagt bara! 

Men idag blir det en ridtur, efter vi har varit och hämtat hö till Zola! 

Vad ska era hästar hitta på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0