Vila!

Igår fick Zola stå, det blåste strom ute. Så jag valde att hon skulle få vila, hon var inte alls pigg på att vara ute igår heller, redan när jag kom vid 4 halv 5 så kom hon springande i hagen och ville in (hon brukar aldrig komma springandes annars). Lika så när jag skulle ta in henne kom hon utan några problem!

Idag lutar det också att hon få vila, vädret ser inte allt för ridvändligt ut idag, men jag ska försöka att fixa någon sorts motion för henne!

I söndags där emot red Madde Kolteppan med Josse och Cimba och allt hade gått jätte bra, både skritt och trav vart det för hästarna, så det var i alla fall uppskattat!

För min del har jag jobbat väldigt mycket på sistone (skönt att veta att det rullar in pengar) så där av lite dålig bloggning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0