Trasiga datorer!

Anledningen att mitt bloggande legat på is ett tag nu är för att datorerna inte vill som jag vill!
Den som jag har hemma tar 30min att starta och efter 10 min får man stänga av den för att den låter så mycket helt enkelt, och på den datorn har jag allt så den vill jag inte starta en gång för mycket om jag säger så! 

Andreas dator har mer eller mindre gett upp, jag sitter och skriver på den nu men det är väl bara en tidsfråga innan den tackar för sig och stänger av sig! (IGEN). 

Zola har fått en hel del skrittpass nu i veckan, men jag har inte så stor koll på vad som hänt i stallet på ett tag så då får ni gå in på - stallmolke.blogg.se för att se! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0