Prova på!

Funderar starkt på att prova på att börja rida på ridskola igen, jag behöver verkligen komma vidare, ha någon i "mitten" av paddocken som kan skrika på mig lite. Så jag inte kan slapprida längre! 

Det finns så mycket som jag behöver träna på igen, som jag liksom inte gör när jag rider Zola. Och jag vet inte varför, jag kan tänka på alla saker jag ska öva på 5min i passet, men sen blir det gamla vanliga Beatrice som slapprider bara. 

Här är några saker jag måste bi bättre på: 

* Börja rida mer med underkroppen, blir mer aktiv med skänklar och vikt.
* Tänka på min fotplacering, att inte peka ut med foten...
* Bli nytänkande inom min ridning.
Ja det finns en hel del mer, men jag skulle bara bli deprimerad om jag skrev upp allt...
Är så grymt sugen på att komma igång igen, har dock inte pengarna att finansiera mitt liv känns det lite som!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0