Ja, inga ridbilder!

Blev ingen ridning eller några ridbilder idag... 

Påväg hem från skolan där jag hämtade Madde var det som om himlen öppnade sig helt och hållet, var bara då att åka till stallet och ta på täcket på Zola. I hopp om att regnet skulle avta så jag kunde rida. Men NEJ så var inte fallet, regnet bara öste ner, så det vart ingen ridning, Zola var dygnsur även fall hon haft täcke på. Så det blir att inpregnera lite täcken i helgen om det är fint väder, eftersom dem ska hänga något dygn! 

Håller tummarna på lite finare väder imorgon. Madde var sugen på att rida Stora Molke rundan, men jag hoppas på att hon ska bli lite "sjukare" hehe så jag får rida! :D 
Är så otroligt peppad på att komma vidare med min egna ridning så jag vill bara lääära mig mer och mer. 

Så det jag nämde i tidigare inlägg, om man inte har råd med en till häst, Zola har mer eller mindre gått i pension, och jag vill att min egna ridning ska komma frammåt, så ni som har tips på hur kan väl kommentera!

Kommentarer
Postat av: madde

Ja det kan du ju önska, men känner mig varken bättre eller värre och det är min dag mohahahah! Ne men vi får se om du får rida lite lr inte :)

2012-03-29 @ 08:11:15
URL: http://stallmolke.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0