Motivationen är tillbaka!

Den är tillbaka lite grann, sitter i alla fall och äter godis nu och myser med lilla Frejabus som för övrigt är ganska stor nu! 

Igår var det storm ute, och Zola som hade haft täcke på var SKITIG!
Hela bena var lerfyllda, magen, svansen, bogen, halsen, låren osv. Ja hela hon var skitig, jag undrar verkligen hur hon gör för att bli så lortig rent ut sagt!! 

Vart en halv dusch för henne i princip, bena svansen och magen fick sig en repa med ljummet vatten och svamp! 
Min syster har bilder på skitgrisen, vet dock inte om hon lagt upp det på stallbloggen! 

Idag är det i alla fall Madde som har Zola, jag ska nämligen jobba från kl 14:00-21:00 och innan det ska jag fika med mina gamla klasskompisar! Ska verkligen bli super roligt att träffa dem! 

Åhh just ja, min bil är lagad nu, wohoo, nu slipper jag eventuellt dö av avgasförgiftning! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0