Lös sko!

Idag vart det bekräftat att Zola har en lös sko, höger fram! Som tur är har vi kontaktat hovis så han skulle komma ut nästa vecka! 

Idag var det i alla fall en fin dag, perfekt för att rida men som sagt lös sko vill jag inte rida med så Zola fick stå idag! 
Mockade ut hela hennes box i princip, och gjorde rent krubban, samt där hon har sin salt sten och det var ÄCKLIGT.

Zola fick bli rycktad i hagen idag, hade precis sopat hela stallet och det vart sjukt dammigt där inne så jag ville inte ta in henne helt enkelt! 
Zola uppskattade inte att bli rycktad i hagen kan jag säga, hon stod mest och tjurade när jag stod där och borsta bort henne bajs fläckar -.-! 

Imorgon är det Maddes dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0