Häst magazinet - inte värt!

Köpte Häst magazinets tidning igår, alltså nr 1 2012 och det var inte värt det kan jag säga!

Köpte tidningen endast för att det stod "10 steg till en rolig vinterträning" men det stod inte att det förutsatte att man hande ett ridhus, jag blir så trött, trodde jag kunde få lite inspration av tidningen nu när det är kallt, mörkt och hårt. Men då ska man rida i ett ljust ridhus, med mjukt underlag och ha det varmt och skönt. Inte ens Häst magazinet har tips till att vinterträningen ska bli roligare utomhus! 

Plus att alla övningar är ju kanske inte anpassade till vintern, eftersom det är mycket hoppning, bommar osv. Och det är inte det lättaste att göra när det är stenhårt i backen.

Vissa övningar kan man göra ute, men inte alla. Jag skulle säga att det var "sommar" övningar för då man kan lika gärna göra det utomhus, samt innomhus! 

Så DISS till de övningarna som tydligen ska vara "vinter".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0