Uppe med tuppen!

Mitt arbetslösa liv har gjort så jag max kan sova till 8 när jag väl får sova. Det finns väl för och nackdelar med det. Men mest fördelar då jag får fler timmar på mitt dygn! 

Zola fick som sagt vila igår, har inte hört något annat. Idag vet jag inte vad Madde skulle hitta på med Zola. Det blir förmodligen stora Molke rundan då skogen är för blöt! Det är nackdelen med Zola att hon ska vara så kinkig med vatten. Dock går det ju att övertala henne efter en stund men hon vill helst inte blöta ner sig i onödan. Och varför ska man det liksom?! ;)

Hur som helst är paddocken en pool, skogen med och åkern sjunker man ner till knäna i lera i princip, så är det alltid så här års när snön ska smälta bort. Finns inte så många ställen att ta vägen på så det blir som små sjöar isället! 

Idag ska jag i alla fall kolla på Games of Thrones, och jag ska kika lite extra på kungen över hästfolket! hah Han är ju bara för mums mums! ;)

Kan ju tillägga att ja det är Ronon som är med i Stargate Atlantis, för er som gillat den serien eller fortfarande gillar. Sen är det ju ganska förståligt att han är snygg när han jobbar som fotomodell annars! ;)

Kommentarer
Postat av: Q med ridtravare i fokus!

sv:Haha.. känner igen mig med det där med halkan .Knas kan vara likadan xD

Knas sår har i stort sätt läkt ihop så det var ju inte någon stor skråma men OJ så synd det var om honom skratt

mvh/Q

2012-02-26 @ 14:38:59
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0