Snart bär det av till stallet!

Om ca 30min ska jag och Madde åka till stallet tillsammans. Vi får se helt enkelt vad som ska hittas på med Zola. Men jag kan säga att jag är grymt sugen på att tömmköra igen efter en natts fundering vad som egentligen gick fel. Tror först och främst att jag ska vara tydligare med mitt kroppsspråk och framför allt planera. Planeringen är super viktig för Zola! 

Sen så är det ultimata att vara själv att träna med Zola, igår var Emmy och Sara i paddocken samtidigt vilkt resulterade i att Zola fick annat att tänka på också, även fall jag godkände att Sara fick vara i paddocken samtidigt så det var mitt fel. Hur som helst måste Zola också lära sig att andra saker kan hända men hon ska fortfarande ha fokus på vad jag vill, eller så var mitt fokus också där borta där Sara höll på! 

Hur som helst får vi helt enkelt se vad som händer. Hoppas i alla fall på att det blir en bra dag i stallet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0