Rymdskeppet har landat för gott!

För er som inte vet så kallar jag min dator för rymdskepp då den låter extremt mycket av en konstig anledning. Men idag har den nog landat för gott, datorn startar men inte skärmen. Och ja skärmens sladdar är i inga som sitter löst. Just nu håller jag tummarna på att allt ska gå och rädda. Jag har ju liksom 4år minnen med Zola på. over 10gigg musik (av den aldra bästa kvalitén) och massor med andra minnen från mina fotokurser som jag gått. Det vore HEMSKT att inte kunna rädda allt.

Så nu får jag må dåligt en skvätt! :(

Kommentarer
Postat av: madeleine

Jag tror att det går att rädda, går det inte att sätta in hårddisken i en annan dator?

2012-02-06 @ 13:45:00
URL: http://diddilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0