Panik!

Inatt drömde jag en hemsk dröm, eller ja hemsk och hemsk. Jag drömde att jag skulle upp och packa hö till Zola på skullen, och det fanns bara 7 balar kvar. I drömen hade höleveransen kommit i söndags så som i verkligheten, och då fick vi motsvarande 3rundbalar med hö. Så vi borde ha klarat oss tycker jag mer än 2dagar. 

Det värsta var att ingen hade så mycket hö, så vi kunde inte låna något utav de andra i stallet, och vi fick inte tag på något nytt hö för det var slut hos alla bönder.... Shiit vilken panik jag fick i drömmen.... 7 balar räker inte så långt inte....

Kommentarer
Postat av: Q med ridtravare i fokus!

Gudars vilken hemsk dröm.Är nog en hästägares största fasa att bli utan foder åt djuren.



sv:Kul att du tycker om bilderna och blir inspirerad av oss =)

mvh/Q

2012-02-22 @ 21:23:20
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0