Ovisad bild!

Dessa bilder vart tagna för ungefär en vecka sen, när jag var ute i skogen och traskade med Zola. Detta var i alla fall hennes outfit för den dagen!


Grimma från hööks (reflex för 139:-)
Täcke: okänt märke, kan kanske vara Bucas då jag märkt att dem har andra spännen på bogen. Det är i alla fall ett innetäcke som hon fick ha på sig 20min ute medan jag mockade, fick hur som helst med det till Zola när vi fick henne. Så det är relativt gammalt, men passformen är bättre än de flästa täcken som vi fick med henne!


Kommentarer
Postat av: madeleine

du sluta gör samma inlägg som på stall bloggen har ju inte kult att läsa då :(

2012-02-07 @ 14:24:28
URL: http://diddilen.blogg.se/
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

SV: Fre,lör och sön hade vi 20 minus här, och då vare jobbigt :P Haha. Men annars så gåre bra. Igår så hade vi -5 och idag -10 ungefär. Blev lite kallt att rida i sommarskor och vanliga ridbyxor idag dock :P

2012-02-07 @ 16:51:02
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0