Ridning!

Igår vart det en ridtur i alla fall, dock inte på Zola. Utan Isola. Jag hade väldigt tråkigt igår så jag ringde Sandra och frågade vad hon pysslade med och hon var i stallet så jag åkte dit efter jag varit i stallet hos Zola. 

Riktigt roligt fkt, man får passa på att vara i stallet när Andreas jobbar eftermiddag!

Som sagt fick mig en liten ridtur, och det var behövligt känner jag, jag är mycket piggare och posetivt inställd igen. Vad lite ridning kan göra skillnad! 
Och vilken skillnad det var på Isola. Red henne för 3år sen kanske, och då var hon väldigt pigg, och osäker. Men nu (igår) bar hon upp sig väldigt bra, och hon är väldigt böjbar!
Sandra har gjort ett toppen jobb med henne!  grande.blogg.se 

Zola där emot körde jag lite horsemanship med. Övade inkall, vilket hon tycker är roligt. Igår gick det bra tycker jag även fall hon inte kom riktigt fram, men med lite envishet så kom hon ändå. Jag är bara glad att hon hade fokus på mig! 

Idag blir det lite ridning på grannens häst. Eftersom jag hade lite abstinens igår efter ridning så hörde grannen av sig så det ska bli roligt. Och åter igen TACK! :D

Kommentarer
Postat av: Sandra - ridtravaren Isola

Det var kul att du kom över :D snacka av sig lite! :D

2012-04-25 @ 11:41:21
URL: http://grande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0