Vilovecka för Zola

Zola har fått tagit det väldigt lungt denna vecka, lite skrittpass och promenader. Tror hon har tyckt det varit skönt.
Ska massera henne i morgon tror jag, eller i alla fall känna fall hon är spänd i ryggen, vilken hon brukar vara vid regn och blåst (blåser och regnar omvart annat) Funderar även på att ta ut en hästmassör, dock vet jag inte riktigt vart man hittar bra sådana, någon som har några tips, vart man kan hitta bra hästmassörer?

Nästa vecka blir det nog mycket dressyr från min sida, dock inte i paddocken, utan på åkern, känns som hon går bäst där, känns som hon får plats på ett helt annat sätt! (:

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag ska med ta ut en hästmassör! :D men vet inte någon dock...

2011-09-22 @ 21:49:28
URL: http://isolagrande.myshowroom.se/
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

SV: Ja! :) Jadu hah hur ska jag förklara de.. De är ju inte helt bra, men som jag skrev förra veckan så försökte jag pressa bak benet så mkt som de gick, och de gick inte alls lika långt som när skadan var ny, utan de tog emot. Ska testa imorgon igen :)

2011-09-23 @ 05:40:46
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0