Träning på g

Har tagit kontakt med min tränare, eller ja jag och Madde har tränat för henne 3 gånger innan, sen har det blivit uppehåll osv. Men nu är jag grymt taggad på att börja träna igen då jag hittat nya knappar på min kära lilla häst. Sen vill jag själv utvecklas. Det är först och främst Dressyren jag ska satsa på. Känner att Zola behöver mer utav det (alltså korekt dressyr, och att jag rider rätt).
Så vi får se när det blir av, har lämnat lite datum kring tränings tid osv, då jag hoppas att allt går vägen. För just nu känns det som jag inte kommer längre med mig själv bara! Utan jag måste ha hjälp, och jag vet ju att Zola kan! :D

Grymt taggad!

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren- Tävla och vinn en Catago reflexbrösta med LED-LJUS

sv; den är borta igen, eller alla inlägg är borta :S a det var massa taskiga inlägg om alla bloggarna nästan =/

2011-09-28 @ 12:13:37
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Q med ridtravare i fokus!

sv:Vad rolig att jag förklara så folk begriper =)

Det är faktiskt inte så svårt bara man förstår .

mvh/Q

2011-09-28 @ 12:41:54
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0