stallfri idag!

Idag har jag en stallfri dag, ska inte till stallet något. Istället är jag fast i Andreas lägenhet själv med hur mycket som helst att diska och städa. Får väl se om han har en snäll flickvän! ;) 

Nej men det ska bli skönt på ett sätt att inte ha något med stallet att göra idag. Men å andra sidan saknar jag stallet med, och jag saknar till och med stalljouren som jag hade i mer en än vecka! Kan ni tänka er det?!
Känndes så skönt att pyssla i stallet på morgonen, sen när man kommer hem har man hela dagen framför sig istället för att sova till kl 10:30 (det kan vara skönt vissa dagar, men inte varje dag!)

Hur som håller tummarna på att Zola har ätit upp müslin idag. Eller ja det hon fick på kvällen (ingen betfor till) på eftermiddagen fick hon betfor till och det älskar hon så det fanns ingen chans att hon inte skulle ätit upp müslin då det var blandat med betfornen. Håller i alla fall tummarna att hon gillar Müslin, eller ska man vara mer orolig för "snus" mineralerna? 
Jag vet inte varför jag är orolig att hon inte skulle äta upp det, jag menar det gick bra sist hon fick müsli så varför inte denna gång?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0