orolig!

var uppe hos Zola en snabbis och jag tyckte att hon kisade mer med det högra ögat, nästan så som hon gjorde när hon skadade sig! Kan vara jag som överreagerade, hon stod ju trots allt med det ögat mot solen. Men i alla fall. Hade flughuvan över ögat så det vart lite skugga och det var fortfarande halvslutet! :( 

Ögat var i alla fall inte rinnigt så det var bra, och det var inte så svullet heller. Så får hoppas att det var jag som inbillade mig!
Annrs mådde hon toppen, fick ett äpple av mig! Så hon var glad!

Kommentarer
Postat av: madde

Det är nog lungt med ögat. Hon kollade på det när hovis va där iaf :)

2011-09-02 @ 10:25:40
URL: http://diddilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0