Ont i rumpan!

Efter det där passet igår kan jag inget annat än att säga att jag har ont i rumpan. Tror det beror på att sadeln är lite förstor för mig (dressyrsadeln) eftersom det är en 17,5" och inte en 17" som jag egentligen ville ha!
Eller så beror det på att passet var mycket längre igår än vad jag är van vid!

Brukar tyvärr inte kolla på klockan innan jag rider ut, och när jag skriver i blocket som jag och Madde skriver i efter varje ridpass uppskattar jag ungefär hur läne jag rider, dock måste jag ha missbedömt mycket hah. En timme och 10 min i sadeln är bra mycket längre än vad jag trodde, så när jag skriver att jag ridit i 50min, så lär det säkerligen bara vara 35min istället. Måste bli bättre på att kolla på klockan!!

Hur som Zola ska få en promenad idag, tror att både hon och jag är små trötta. Sen ska jag försöka få tag i en veterinär som kan komma ut och vaccinera Zola samtidigt som Emmy. Emmys tid är ju redan bokad till den 12/10 så jag ska ringa och höra om hon inte kan ta Zola med en gång också! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0