När man får ett ansvar!

När man får ett ansvar att ta hand om två stall, och 3 hästar utöver sin egen så blir i alla fall jag stolt. När man får tilliten av någon ta hand om dens sakdade häst. Det betyder i alla fall mycket för mig. Visserligen jobbet som är kring alla stall med stalljour och sådan kanske ni tycker inte låter så lockande. Men när man få den tacksamheten tillbaka för att man har hjälpt till betyder mycket!

Det är då man känner att man gjort något bra, med sin häst, och med sin syn på hästar!
För att om jag inte passat till de ansvaret som jag fått skulle det vara väldigt lätt att hitta någon annan som kan ta de huvudansvaret i Molke. Det finns så otroligt många hästkunninga i Molke, och som är jätte duktiga på det dem gör med sina hästar, och att då får bli tillfrågad om man vill hjälpa till. Och få det ansvaret. Det betyder väldigt mycket! Hoppas ni vet det som gett mig chansen till att visa vad jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0