Fult ridmode!

Nu kommer några produkter som JAG tycker är fult! 


Bild från hööks! 
Jag erkänner, jag skälv har använt dessa, och jag var faktist STOLT. Mina första ridstövlar (dock desamma som gummistövlar enligt mig nu, men jag var hur som stolt) Nu i efterhand vet jag inte ens varför jag satte på mig dem. Jag menar, dem är trånga, dem gnisslar på sadelkåpan och dem är extremt kalla på vintern. Plus att allt damm fastnar på gummit. Så nej tack, ser ovårdat ut när det är dammigt och dant. Praktiska dock om man ska ha som slit och släng stövlar ex när man hämtar hästen från en lerig hage. Du kan ju i princip ha lera upp till knäna! ;) 
Så vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0