Försov mig!

Blir så trött på min telefon. Hade ställt klockan på den kvart över 7. Vaknade tio i 7 och tänkte att jag kunde snooza en stund men sedan tyckte jag att de där 25minuterna vart helt plötsligt väldigt långa så jag kollade på klockan och då var den kvart i 8, och jag skulle vara i stallet kl 8. Vart bara att springa upp, åka hem eller ja till stallet (var hemma hos Andreas 1,5 mil bort från stallet) men jag hann, vågar inte skiva hur fort jag körde för det var inte lagligt! ;)

Idag är det jag som har Peggy i alla fall, så jag mockade och fixade iordning till henne i morse, och till Zola förståss. Sen gick jag upp till Molle och Rocksina. Dem ska få stå inne helt idag tror jag. Det regnar som tusan ute! Får se på eftermiddagen fall det blir uppehåll så i alla fall Molle kan stå ute medan jag går en sväng med Rockan!

Rockan var inte på så värst bra humör idag, lite bitchig om man får skriva så. Beror nog på all energi hon har i kroppen. Molle där emot stod still så snällt så. Tror han njuter av att bara få ta det lugnt. Tänk vilken omställning dem måste bli för en ridskolehäst som kommer till ett stall med bara en häst i och få som tar hand om honom. Dock blir han lite engslig när han blir själv i stallet. Men det är väl kanske inte så konstigt!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vilken fin ny design =)

2011-09-21 @ 12:07:34
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Tack :D

2011-09-21 @ 20:40:19
URL: http://klemmas.blogg.se/
Postat av: Matilda

SV: Ja visst var den =D

2011-09-21 @ 21:06:17
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0