Vilodag!

Idag blir det vila för Zola, eftersom hon vaccinerades igår. Tänkte fråga vad får ni betala för en hästinfluensa spruta nu för tiden? Jag och Sara fick i alla fall betala 700:- var för en vanlig spruta + framkörning!
Kollade på tidigare kvitton från en annan veterinär och då fick jag betala 750:- för vaccination, lugnande + raspning!
Kvittot är från 2008 så har priserna stigit så pass med influensasprutan?

Hur som igår kom höanalysen, så ikväll ska jag läsa om hur man kombinerar en foderstat, dock är jag lite funderasam på vad hästen ska ha för värde på alla grejor en häst ska ha liksom. Jag menar det skilljer sig ganska mycket från häst till häst, så hur vet man hur man ska gå till väga?

Tänkte tipsa om denna blogg, för er som vill lära sig mer om foder, och titta på urläckra fd travare --> http://qodrofenia.bloggplatsen.se/kategori/87151-foder/

Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Tror det är 450:- jag betalar för en spruta. :)

2011-10-13 @ 15:55:25
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0