Söndagen!

Alltså igår fick Zola stå, rycktade henne super fiin verkligen. Ni skulle ha sett hur hon såg ut från början, men efter en timmes ryckt glänste hon så fint så! Ny frisserad vart hon med, klippte väl av ca 1,5 cm av manen sedan ryckte jag manen lite, vilket Zola inte gillar, men om man vill vara fin får man lida pin helt enkelt!

Idag vart det andra bullar i alla fall, Zola fick komma ut på en morgonskritt tur, Stora Molkerundan för att vara mer exakt. Madde red henne barbacka, vilket hade gått bra!

Sen ska jag släppa en liten bomb här på bloggen, att jag och min syster ska eventuellt rida in en av nordsvenskarna. Hästen heter hur som Hugo Boss (fräkt namn) så i veckan någon dag ska det hängas!
Sedan ska jag försöka få tag på Anna som rider in Cimba och fråga om lite tips och råd. Man vill ju absolut inte göra fel!
Ska i alla fall bli kul, med ett nytt kapitel här i livet, eller en ny start för något man kanske börjar brinna för senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0