SM Rally!

Igår vart det visst inget Rally, Andreas hade planerat att laga bilen istället. Så idag blir det en hel dag på Rallybanan! :D 

Det är Madde som har Zola idag, vet dock inte vad dem ska hitta på, tror det blir skogen?!
Igår vart det ingen ridtur, istället vart det mys i stallet. Regnade och blåste som tusan verkligen. Tog in Zola när jag hörde hur regnet vräkte ner, så hon fick stå lös i gången och äta hö medan jag fixa allt, och hon såg väldigt nöjd ut (har bild på detta, den kommer senare).

Sen satte jag på henne ett täcke så hon inte skulle behöva bli blöt, dock när jag skulle åka till Andreas började det spricka upp (självfallet). Så det vart en solig kväll igår, så varför kunde det inte ha varit det på morgonen? Kanske har med att jag dödaden en tarantella i mitt rum igår natt?
Hmm vem vet, hur som är det fint väder nu! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0