ridlektion!

I morgon blir det att hålla en ridlektion för min syster!
Jag tycker det är ett sätt som man kan se och lära sig mycket utav, eftersom både jag och Madde känner Zola så pass väl så vet vi hur vi ska instruera, själv är jag en sådan person som har lättare att se vad som behövs göras med hästen när jag står på backen, vilket jag tycker är tråkigt. Vill ju rida lika bra.

Hur som blir det ju inte direkt en ridlektion som Pernilla utan mer sitsträning typ, då jag låter träningen över till Pernilla!
Idag har Zola kommit på en tur utanför paddocken, nämligen Stora molkerundan i alla gångarer. Självklart invigde Madde det nya schabraket, tror även hon tog reflexerna!  

Åhh just ja, fick ett par jätte fina ridvantar av Madde, ett par skinnvantar med fodring som jag kan ha nu när det blir lite kallare ute!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag borde ha tagit reflexerna! Men det va inte super mörkt när jag red ut, men när jag kom till baka var det nästan bäckvart!

2011-10-04 @ 10:14:11
URL: http://diddilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0