Regn och rusk!

När jag vaknade i morse (eller nu *host* *host*) så hade jag förväntat mig strålande sol. Men nej så var inte fallet, mörkt, eländigt och tråkigt ute! Men på något konstigt sätt längtar jag till stallet i alla fall!
Tycker det är skönt att vara i stallet när man vet att man har all tid i världen! Och speciellt på förmiddagar är det skönt, då kan man hålla på i sin egna takt och bara njuta (oftast är man själv också)!

Idag är det Maddes tur att rida och ta hand om Zola. Får se fall jag följer med upp coh peppar henne lite, då hon känner att hon bara rider runt och håller igång Zola bara för att jag ska kunna ha det roligt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Ja denna är HELT underbar! Sätter mig helt rätt och har väldigt smal och bekväm midja. Wintecen var rent av förfärlig att rida i för mig.. På tok för bred i sätet för mig.

2011-10-22 @ 17:33:20
Postat av: Josefine m. ridtravaren bellie

Jag som skrev ovan ;)

2011-10-22 @ 17:33:30
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Josefine m. ridtravaren bellie

SV: Hehe ja.. Nej det måste inte vara pga att sadeln är för smal, men oftast är det så.



Ja bossorna kan vara designade för en bred och platt rygg, och då funkar det inte på en häst som är liten/smal/nätt över ryggen, för då kommer dom att peta ut på sidorna.

2011-10-23 @ 10:35:39
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0