Mår uselt!

Vart inga bilder idag, tyvärr. Jag har verkligen mått uselt idag. Till en början (när jag skrev inlägget om att jag skulle ta kort) så mådde jag prima rent ut sagt. Men efter det inlägget kom huvudvärken, och törsten. Har nog tryckt i mig 2liter vatten idag, och jag är fortfarande törstig. Helt otroligt. Huvudvärken har släppt som tur är!
Men jag är fortfarande törstig!

Håller tummarna att allt detta är för jag har dåliga sov och ät vanor samt motion! Så idag ska jag stanna uppe länge för att sedan ha stalljour i morgon! Tar med mig kamerna då och hoppas på soliga morgonbilder samt lite dimma!


Kommentarer
Postat av: Bonnie

Krya på dig!

2011-10-24 @ 08:36:41
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0