Ingen ridlektion!

Vart ingen ridlektion igår, det var strömavbrott i stallet. Ni tycker väl att det är en ganska löjlig ursäkrt, men helt ärligt man såg inget i stallet för det hade börjat skymma ute. Så Zola fick komma in och käka lite hö och Musli istället, så att Josse, jag, Madde och Marre i stallet och snackade om allt mellan himel och gjord, så som att deras bullbak vart försenat pga strömavbrotet hah!
Strömen var i allaf all borta i över en timme!

Idag ska jag rida i alla fall, tänkte rida i paddocken och öva på det som vi gjorde på dressyrträningen för Pernilla!
Sen står städning på schemat också!

Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

SV: ja de kan ju vara en idé isåfall :) Men vrf lyckas du inte mäta bettet? :o

2011-10-05 @ 13:40:48
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Carro

SV: Hihi ellerhur :D haha, ja jag är glad att jag hållit mig kvar alla gånger men fortsätter hon sådär så kanske hon slänger av mig tillslut och det vill jag inte. xD

2011-10-05 @ 23:33:47
URL: http://sundsvallsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0