I dimman dansar älvorna!

Har precis kommit hem från stallet. Hjälpte som sagt till med stalljouren idag då stallägaren var bort rest. Och fy sjutton vad skön det var att komma upp tidigt och gå ut i friska luften efter en frukost! Kan nog inte bli bättre då min kropp inte varit med om detta på väldigt länge rent ut sagt!

Hur som det gick INTE att ta kort idag, dimman hade jag men kanske lite för mycket, om jag säger såhär, försök att få bra bilder i ett glas mjölk! Så mycket dimma var det idag nu på morgonen!
Fick pracka på mig massor av reflexer när jag skulle ut med hästarna. Zola och Cimba fick ha på sig den rosa reflexgrimman jag köpt till Zola för att synas, och Cimba vart väldigt snygg hehe!

Men nu är hästarna ute i alla fall, skulle egentligen bara släppa ut hästarna, men det slutade med att dem fick stå inne och tugga på sitt hö medan jag mockade åt Peggy som har boxvila, sen mockade jag även åt Zola och fixade i stallet! Blir lätt lite extra tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0