11:11

Är klockan nu, och jag har varit vaken i ca 3 timmar, helt otroligt. Mina arbetslösa dagar börjar ju oftast runt 11:00, men inte idag!

Är dock lite trött, låg och läste om hästens närningsbehov till kl halv 2 i natt, är så himla intressant tycker jag, och man lär sig väldigt mycket!
Funderar starkt på att skicka in lite mer hö på analys så man får ut mineralerna ur höt!
Får se fall de andra i stallet är intresserade av det, eftersom vi har samma hö!

Idag hade jag tänkt skritta med Zola, eller jobba henne från marken, det var super längesen jag gjorde det. Och eftersom det där "lösa tömmar" verkar så himla populärt och lätt kanske Zola också greppar det?! ;)

Måste rätta en sak i mitt tidigare inlägg, Madde red när det regnade ute!
Och Zola hade skött sig super bra, dock tyckte hon INTE om regnet men som sagt hon var/är i behov av massor av motion. Sen fick hon ett litet straff för hon puttade omkull skottkärran som var full med bajs i gången så...
Busig häst!

Nu är det dags att söka jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0