Tror det mullrade till lite så jag får skynda mig!

Tittar in en snabbis här nu då, tror nämligen att det började åska ute, så jag får helt enkelt skynda mig!

Hade i alla fall stalljour i morse, och allt gick bra. Förutom att Emma var lite rädd för munkorgen som hon skulle ha på sig så hon inte blir för tjock.
Idag fick i alla fall Zola vila, det regnad massor så det var perfekt tills jag var på väg till Ikea med Mamma då vart det perfekt ridväder, men men, Zola måste få vila någon gång!

Imorgon blir det nog lite markarbete för mig och Zola, och det första ridledsgästerna kommer och ska övernatta, det kommer bli spännande. Som ni kanske int vet så är vårat stall ett värdstall för Sörmlandsridled. Så det kommer ett par gäster nu under sommaren!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0