Sammanträffande?

Satt i Tallås aulan och kollade på hur ljuset var i musikalen, och så ringer telefonen. Ett nummer som jag inte har förståss och jag tog mod till mig och svarade, innan jag åkt in hade jag lagt ut en annons på våra allroundsadlar som vi haft till Zola som inte passar längre så jag var tvungen och svara.

Och hon som ringde var intresserad av sadlarna men så frågar hon fall Westernstigbyglarna var med i priset, och jag bara  "Whaaaaat???" och sen säger hon att jag skickat bilder till henne vilket jag inte gjort, och jag sa det till henne. Då visad sig att hon slagit fel nummmer så hamnade hon hos mig som några timmar innan lagt ut annons om två sadlar, vilket sammanträffande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0