Nationella provet idag och jag är sjuk, suuck!

Idag är inte den bästa dagen i alla fall, vaknade upp helt kallsvettig när klockan ringde, och jag kände bara hur illamåendet kom. Trodde verkligen att jag skulle spy så jag kännde inte peppen på Nationella provet idag!

Hur som helst sjukanmälde jag mig och sen somnade jag om, har sovit tills nu, eller ja till kl 10 sen läste jag lite, närmare bestämmt 5 boken i True Blood serien!

Snart ska jag upp och äta lite, sen kanske upp till tallet, får se om det ens går att rida idag (eller ja just nu, om det är för varmt eller inte) sen ska jag väl palla mig upp till Hannibal och Tingeling, man får ju inte en lungn stund när Madde är i farten. Sa att jag var sjuk, och tro inte att det kom "men hur mår du?" det var " hur blir det med Hannibal och Tingeling" är det samma man kommer få höra om man fått en hjärtinfarkt? ;)

Ne nu ska jag sätta mig och redigera lite Bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0