Ingen mer ridning på Tingeling!

Madde ringde ägaren till Hannibal och Tingeling. Så som vi sagt till henne, men då säger hon att hon inte behöver någon mer hjälp, att hon ska göra det själv istället. Men att jag och Madde ska upp dit några gånger till eftersom vi fick betalt för det. 

När har jag ingen aning om, men hon skulle höra av sig, anledningen till detta är att hennes kompis kommer ha en häst där över sommaren, så dem skickar alltså iväg Hannibal på sommarbete och så kommer hennes kompis häst. Så dem skulle rida tillsammans osv. Dock vet jag inte fall det är en sån bra idé, jag menar Tingeling sparkade bakut ganska mycket när jag red henne, så det är ju inte den säkraste hästen. Jag skulle inte ge mig ut ensam på henne i alla fall då hon bara verkar vara insutten. Men men, mer tid till Zola!

Kommentarer
Postat av: madde

Du fixade även nu så man ser var man ska kommentera ;). Syntes ju knappt förut :P.

2011-05-13 @ 12:49:14
URL: http://diddilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0