Dagens ridpass vart 15 min!

Testade den nybegangnade sadeln idag, hade sett fram emot ett roligt ridpass, men ikke sa nikke, det var 35 grader i solen, så det vart inget i princip, både jag och Zola var genomsvettiga!
Testade lite trav bara för att känna hur sadeln var men sen var det bara att hoppa av, våran paddock ligger ju i solen så det är inte så roligt att rida där mitt på dagen, och jag som ska sätta upp ljuset till en musikal (min klass) och vi ska vara vid lokalen från kl 16:00 till 20:00 kunde inte rida senare så det vart ett kort pass!

Sen fick både jag och Zola en dusch, jag duschade Zola och hon duschade mig när hon skakade på sig haha!
Märkte även att Zola har en ny talang och det är att dricka från slangen haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0