Börjar kl 1 och slutar 4!

Hatar den tiden, min skola börjar inte försen kl 1 och slutar 4 hela dagen känns förstörd!
Bättre att börja typ 8 och sen luta 11 eller något sånt. Men men, om man gr den linjen som jag gör får man väl stå ut!

Det är Madde som ska ha Zola idag. Kanske kan följa med henne upp coh fotografera idag om dem ska göra något som ligger nära stallet! (:

Imorgon är det jag som ska ha Zola. Vet inte vad vi ska hitta på, tror det blir något på åkern för det var längesen, och där trivs hon. Sen ska vi upp till Tingeling och Hannibal. Och då är det longering som står på schemat. Förra gången var hon ju hur trippig som helst, så jag ska longera för att få ut lite enerig på henne. Dem har ju ingen paddock eller ridhus så det går ju inte så bra att släppa henne någonstans, Men vi får väl helt enkelt se!

Kommentarer
Postat av: Blogcast / Jealii

Nej det är det inte, och det känns väldigt skönt! Jag börjar få slut på serier ^^

2011-05-11 @ 12:35:54
URL: http://vampiress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0