Underbara häst!

Fick med mig min kompis Elina till stallet idag som sällskap, mycket trevligt. 
Började först med att mocka och fixa allt till Zola, sen skulle jag ryckta, och som ni kanske vet så gillar hon inte att bli "fin", men idag stod hon nästan och sov när jag rycktade henne, har nästan aldrig hänt! 

Testade även att ryckta med rycktstenen, trodde det inte hon skulle fälla så mycker men det vart en hel del. 

Själv ridturen var underbar, red dressyr faktist. Och det gick över all förväntan, hur mjuk och fin som helst, traven var alldra bäst, där trampade hon under sig och gick super bra. Galoppen gick väl sådär, vart väldigt pigg men på slutet gick det bättre. 

Synd att man inte hade filmkameran med!

Kommentarer
Postat av: josefine

SV: Du ska inte alls känna dig dålig. Du är jätteduktig och rider din häst jättetrevligt. :) Du ska bara veta hur förjävligt jag har haft det med Bellie, och ännu en gång, inte pga hennes fel. Men pga problem jag inte kunnat lösa.. Huvva .. De är mest nu sista året här som de börjat gå så jävla bra =)

2011-03-03 @ 21:47:39
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Matilda

Alltid roligt att ha sällskap när man rider =)

2011-03-03 @ 21:57:51
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: josefine

Roligt att det gick bra! :) Synd att de inte blev bilder, älskar sånt :D

2011-03-04 @ 07:32:06
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0