Sadeln kom!

Japp, igår kom sadeln, och den var super fin. Vilket stöd man fick av den, helt otroligt!

Den verkar passa Zola jätte bra, hon kunde röra sig fritt i den utan att den låg fel. Men ör säkerhetens skull ska vi kolla med en stallgranne att hon kommer och kollar, hon kan ganska mycket om sadlar.
Tog bild på den igår när den ligger på Zola, men har inte bilden på den här datan tyvärr!

Men herregud vilket spring det vart till Bussgodset, kom 5 min försent, men som tur var öppnade de dörren till mig så jag kunde komma och ta paketet. Vi fick et jätte fins samets schbrak med också, super!

Den stora nackdelen är att den var förskräkligt hal, någon som vet om det finns någon padd man kan ha i sitsen så man inte hlkar omkring?

Vi ska testa rid med helskodda innan, men om inte det funkar skulle jag avra tacksam fall det fanns någon sorts padd man kan ha i sitsen!

Kommentarer
Postat av: jossan

Härligt att den verkar passa! =)



Du kan köpa såntdär sadel-lim, då sitter du fast! =D

2011-03-05 @ 13:37:23
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: jossan

SV: Ja de gör de ;P Tror de finns på hööks :>

2011-03-05 @ 13:41:34
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0