Ridpasset!

Det gick jätte bra, fövånad faktist, hon fick ju stå igår, så jag förväntade mig inte så mycket idag, men det gick toppen. Koncentrerade mig bara på Zola då jag inget kunde göra med min egna sits eftersom jag var välfigt obekväm tack vare konstiga ridbyxor och för tjocka strumpor som gjorde så att jag inte fick blod i bena (hade stövlarna på idag)

Men förövrigt gick Zola bra. Sofia var och kollade på sadeln och hon kunde inte se något som skulle vara fel med den. Som hon ha "det blir nog inte bättre", självfallet så ska vi hålla koll på hennes rygg varje dag, plus att om hon får ont (vilket jag inte tror) så visar hon det, det har hon gjort förr så nu vet vi vilka tecken man kollar efter! 

Madde tog även kort, men hon har inte lagt in bilderna så dem får vänta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0