Rid skola

Igår vart det ridskola för min lillebror, han vill jätte gärna börja rida och han är verkligen ihärdig kille!

Vart ingen ridning igår, ville att min lillebror skulle förstå lite mer vad hästar gör, och kan göra. Och han var så frågvis så.

Han fick lära sig vad hästar kan göra fall dem blir rädda, dvs springa haha, det var det bästa sättet jag kunde förklara så han skulle förstå (han är 7år).

Men Zola vart så fin så, och hon gillar verklign att bli ompysslad av små barn, det blir andra bullar när jag ska ryckta då vill hon verkligen inte bli ren och fin!

Idag är det Maddes tur och hon och Zola skulle ut och rida i solen i alla fall!

Vad ska era hästar göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0