Ingen ridning!

Tyvärr blev det ingen ridning idag, upptäckte att hon har som knölar på ryggen. Hon har haft det förut, och jag tror det kan vara någon hudsvamp eller så, för det kommer bara upp när hennes päls är fucktig och inte "hinner" torka. 

Jag fick ett tips av min farbror att smörja på med 4s salva, för det är kära i det, och det hjälpte faktist! 
Men undrar om det finns ett snabbare sätt än det? (det tar ganska lång tid) 

Och är det någon som vet vad det är exakt?

Senare kanske det kommer lite bilder, Madde fotograferade hästarna när dem hade lite spring i bena idag. Men måste kolla med henne först, för ni vet ju oavsett fall jag är med på bilden, eller om mitt djur är med så måste man fråga den som tröck på avtryckaren fall man får publiciera, annars räknas det som man snor bilden! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0