Gårdagens ridpass!

Kom hem ganska sent igår så jag hann inte uppdatera ridpasset. Hur som helst, red jag och Josse i paddocken. Vi red markarbete/dressyr. Lite ändrade planer för min del, hade ju egentligen tänkt dressyr men så blev det med bommar med. Och kännslan av att rida i paddocken och höra gruset under hovarna fick mig att le! :D 

Ridpasset gick bra, fick ha väldigt mycket häst i handen. Men trots att hon var stark så var hon arbetsvilligt. Och det gillar jag, traven var bäst till en början, men sen ville hon bara springra ifrån mig, så det vart en liten konflikt mellan oss, men det är sånt man får räkna med! 

Galoppen var i alla fall OTROLIG, vilket kraftfullt steg, hon har aldrig haft en son power i galoppen förut. Alla ben hängde med idag vill jag lova. Och hon trampade under sig som jag vet inte vad, lycklig! :D 

Så roligt att rida när man känner skillnad till det bättre! 

Våran paddock, med övningen i, bommar på böjt spår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0