Dressyr i solen!

Idag blir det dressyr i paddocken, Josse ska ha lektion för Alicia så man kanske nappar några tips!
Ska även försöka flirta med Madde och fråga fall hon vill ta lite kort på mig idag, förhoppningsvis kanske man kan få ett ja!

Vet inte vad jag tänkt öva på idag, men lite sidvärtes skulle vara roligt!
Ett tips som jag och min syster fick av våran tränare är att om man ska rida dressyr så ska man veta exakt vad man ska göra innan man rider in i paddocken, ridhus osv, så jag får väl tänka lite på saken nu antar jag!

Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Härligt! :)



Vet inte jag vad jag ska göra innan jag rider ut/på bana så blire bara skit av alltihopa ;)

2011-03-30 @ 13:54:44
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0