Årets första lerfläck!

Helt otroligt jag tror våren verkligen är här, Zola hade årets första lerfläck. Vart nästan glad när jag såg den. Även fall jag vet att jag kommer svära mycket över det senare i vår. 

Zola fick vila idag, var jätte trött. Orkade verkligen inte rida (om sanningen ska fram). 
Andreas var ju på akutet i fredags natt, eller ja det blir lördags natt, så jag fick sitta och vänta på honom från k 1 till 4 så jag antar att det är därför jag är så trött nu, så det blir en tidig kväll idag! 

(tänker ej nämna varför han var på akuten)

Imorgon blir det kanske min dag förövrigt, hoppas på fint väder, tyvärr har det bara varit fint väder på Maddes dagar och i morgon är det ju hennes dag så hoppas på sol! 

Gammal bild, men lerfläcken var på exat samma ställe som på bilden!

Kommentarer
Postat av: josefine

SV: Använder det bara som de är =)

2011-03-14 @ 13:51:00
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Bonnie

Väntar bara på att mina kommer in och ser ut som lermoster snart...;)

2011-03-15 @ 22:23:44
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0