Alla olika hästar jag ridit under åren!

Nu är det dags för en ponny som jag red i det förra stallet där vi hade Zola! 

Hormenys Haminja
Även kallad Haminja. Hon var Irlänskponny korsning om jag inte minns fel. Red henne lite grann då och då, mest för att jag och min syster skulle kunna rida tillsammans. Otoligt snäll ponny, dock rädd för beröring vid huvudet. Ägaren trodde/tror att hon hade blivit bremsad på öronen.
Väldigt possetiv dam, som ville göra sitt bästa hela tiden. Verkligen en ponny som passade mig tycker jag i alla fall. Eller ja den ponnytypen.
Har sett bilder på henne nu, och det är otroligt vad fiin hon har blivit. Har inte sett henne sen jag flyttade med Zola till det stallet jag står i nu.

Har tyvärr ingen bild på henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0