Ridning ikväll!

Blir en ridtur ikväll, skulle egentligen rida nu men det hinns inte med då jag är barnvakt! :( Hade tänkt hoppa, men eftersom ingen vill hänga med eller kan så får det bli en annan dag! 
Anledningen till att jag inte vill hoppa själv är för att Zola har en tendens att vara slarvig med bena och riva, och jag orkar inte hoppa av och bygga upp igen osv, då tappar man väldigt mycket arbete när man hoppar av och på igen vid rivning! 

Sedan kanske det är bättre att jag hoppar i morgon, dels för hon fick stå igår och sedan för att hon ej har hoppat på länga, är förmodligen bara nojjig eller? 



Kommentarer
Postat av: Emelie

Usch jag hatar att behöva hoppa av och bygga upp flera gånger på ett ridpass, likaså när jag behöver höja eller sänka. Det är super att ha någon med sig! :-)

2011-07-29 @ 01:31:59
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0