Otur idag!

Ja ni, idag var det inte min dag!
Började med att jag skulle fickparkera bilen, och jag brukar vara ganska bra på den, och hämna lagom ifrån trotoarkanten, men inte idag!

Kom in och skulle parker (körde pappas bil, som är stylad, alltså med lägre kofongare fram(kjol/spoiler) och bak) hör hur det skrapar till och tvärnitar genast och tänker "fan nu rök fäljen", backar sedan tillbaka och parkerar. Springer ut och kollar fäljen, men den ser hel ut, inga reopr. Jag andas ut, går sedan en bit och ser något blått på trotoarkanten (pappas bil är blå) springer genast tillbaka och kollar om det var kjolen som drog i, och gissa, jo en jätte stor reva i kjolen, lacken är borta och kjolen är sprucken. Dock går det att laga men det är inte så speciellt roligt att se, för det är extremt FULT!

Sedan när jag väl sansar mig och går upp på avdleningen som jag ska jobba på (ja detta hände utanför jobbet) så sträker jag vaden i trappan, så jag har gått med sträkt vad idag! -.-'
Det gör ONT!

Åhh just ja, det är Madde som har Zola idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0