Jag vill ha en till häst!

Har varit ute på hastnet, och kollat på hästar (inte för att jag har råd med en till i alla fall, men jag tycker det är roligt att kolla runt). Hur som hittade jag ett super fint polskt sto, liten i modellen men fortfarande en häst. Och jätte fina gångarter, men man såg att hon inte var så utbildad! Super sööt, och så var hon apelkast (en av mina favorit färger!!!). Men det blir inget hästköp för mig inte!
Inte nu i alla fall, och när jag väl har pengarna så är nog den hästen borta!


Kommentarer
Postat av: Bonnie

sv: Brukar inte heller beställa utan vill klämma och ha mig;) Vissa saker måste dock beställas för att "mitt" hööks inte har det som jag vill ha inne:/

2011-07-12 @ 00:16:04
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0